El propósito tanto de este curso como del examen y del certificado asociados a dicho curso es, respectivamente, impartir, examinar y validar el conocimiento a lo largo del contenido de las publicaciones de ITIL®
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El propósito de este curso es certificar que el participante ha adquirido un conocimiento fundamental de ITIL®
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El propósito tanto de este curso como del examen y del certificado asociados a dicho curso es, respectivamente, impartir, examinar y validar el conocimiento del participante sobre las prácticas de la industria para la Gestión de Servicios
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El propósito de este curso es entrenar al participante sobre las prácticas de la industria para la Gestión de Servicios tal y como se documenta en los libros centrales del Ciclo de Vida del Servicio de ITIL®
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El propósito tanto de este curso como del examen y del certificado asociados a dicho curso es, respectivamente, impartir, examinar y validar el conocimiento del participante sobre las prácticas de la industria
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El propósito tanto de este curso como del examen y del certificado asociados a dicho curso es, respectivamente, impartir, examinar y validar el conocimiento del participante sobre las prácticas de la industria.
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El propósito tanto de este curso es impartir, examinar y validar el conocimiento del participante sobre las prácticas de la industria para la Gestión de Servicios.
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The ITIL® intermediate level course, Service Offerings and Agreements (SOA), trains the candidate in the topics relevant to the correct definition of service offerings and agreements that are required in order to develop a correct IT strategy that supports the business strategy and objectives.
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The ITIL® intermediate level course, Service Strategy (SS), presents in detail the Service Strategy stage of the service lifecycle. It outlines this stage from a theoretical point of view and provides useful information for managing the complete stage, emphasizing its challenges, risks and critical success factors.
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The ITIL® intermediate level course, Planning, Protection and Optimization (PPO), covers the aspects of service planning, protection and optimization, and trains the candidate in the topics relevant to the correct design of comprehensive IT services that are able to deliver value to the business, by being aligned with the IT strategy.
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The ITIL® intermediate level course, Release, Control and Validation (RCV), trains the candidate in the topics relevant to the correct execution of the transition of an IT service into the live environment, or out of it.
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The ITIL® intermediate level course, Service Offerings and Agreements (SOA), trains the candidate in the topics relevant to the correct definition of service offerings and agreements that are required in order to develop a correct IT strategy that supports the business strategy and objectives.The ITIL® intermediate level course, Service Offerings and Agreements (SOA), trains the candidate in the topics relevant to the correct definition of service offerings and agreements that are required in order to develop a correct IT strategy that supports the business strategy and objectives.
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The ITIL® intermediate level course, Service Strategy (SS), presents in detail the Service Strategy stage of the service lifecycle. It outlines this stage from a theoretical point of view and provides useful information for managing the complete stage, emphasizing its challenges, risks and critical success factors.
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ITIL ha sido por muchos años el principal marco de referencia mundialmente para la gestión de servicios de TI. En esta nueva versión, ITIL 4 agrega temas relevantes a la transformación tecnológica, cloud computing y DevOps para habilitar las capacidades necesarias en las organizaciones de TI y hacer frente a la revolución digital.
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